Politica de retur

I. INFORMAȚII PRIVIND EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE CONFORM O.U.G. nr. 34/2014

Perioada legală de retragere este de 14 zile.

1. DREPTUL DE RETRAGERE CONFORM O.U.G. 34/2014

1.1. Ai dreptul de a te retrage din contract, fără a preciza motivele retragerii, în termenul legal de 14 zile calendaristice calculate din ziua în care:

  • tu sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de tine, intrați în posesia fizică a produselor, în cazul unui contract de vânzare cumpărare
  • tu sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de tine, intrați în posesia fizică a ultimului produs, în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate printr-o singură comandă și livrate separat.

1.2. Pentru a-ți exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informezi cu privire la decizia ta de a te retrage din prezentul contract, prin una dintre următoarele variante:

  • Completarea formularului de retragere și transmiterea lui
  • Transmiterea prin poștă a solicitarii tale cu privire la returnarea produsului la sediul social al SC SATSERV SRL(Loc Hemeius,Jud Bacau, str GRIGORE TABACARU 9E )
  • Transmiterea, prin modalitatea aleasă de tine, a unei declarații neechivoce (de exemplu, o scrisoare, un e-mail) prin care îți exprimi decizia de retragere din contract.

În orice situație în care ne vei comunica declarația neechivocă sau vei transmite formularul menționat anterior completat corespunzător, prin poștă sau la adresa de e-mail, îți vom confirma primirea, prin e-mail, la adresa comunicată de tine la momentul efectuării comenzii.

Folosirea formularului menționat nu este obligatorie, ci este o recomandare pentru desfășurarea în condiții optime a procedurii de retur.

2. CONSECINTELE RETRAGERII

2.1. Vei suporta costurile aferente legate de returnarea produselor, cu excepția situației în care returul este imputabil SC SATSERV SRL .

2.2. Este necesar să expediezi produsele la adresa Str TANASE BANCIU NR 9, Loc Popesti-Leordeni, Jud ILFOVn decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ai comunicat decizia de retragere.

2.3. Îți vom rambursa sumele pe care ți le datorăm (în conformitate cu OUG 34/2014) fără întârzieri nejustificate, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia ta de a te retrage din contract.

2.4. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ai furnizat dovada că ai trimis înapoi produsele, fiind valabilă cea mai apropiată dată.

3. ASPECTE PRIVIND RAMBURSAREA SUMELOR ÎN CAZUL RETRAGERII

3.1. Vom efectua rambursarea folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ți-ai exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu ți se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

3.2. Restituirea sumelor încasate se va face astfel:

  • Prin virament bancar, pentru cele achitate prin card bancar și/sau OP sau RAMBURS (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);
  • Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit);

4. EXCEPTĂRI DE LA DREPTUL DE RETRAGERE

4.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere următoarele:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
  • Produs nefunctional in primele 24h de la receptia coletului. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau telefonice.
  • Produs cu colet deteriorat.
  • produsele care sunt susceptibile de a se deteriora sau expiră rapid;
  • produsele de îngrijire personală/uz corporal și dispozitivele medicale, care nu pot fi returnate (sigilate și în starea în care au fost livrate) din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (spre exemplu: saltele, perne, pilote, lenjerii, s.a.);
  • produsele care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare.


4.2. În conformitate cu prevederile art. 14 din Directiva 2011/83/UE, te informăm că în cazul în care îți exerciți dreptul de retragere după ce ai utilizat bunul într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestuia, vei răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunului. Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al bunurilor, va trebui să le mânuiești și să le inspectezi în același mod în care ți s-ar permite să o faci într-un magazin. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, îți recomandăm să inspectezi bunul cu grija necesară.

4.3. Cu titlu de recomandare, pentru desfășurarea în condiții optime a procedurii de retur și soluționarea cu celeritate a cererii tale, te rugăm să ai în vedere și condițiile de acceptare pentru returul produselor

4.4. De asemenea, cu titlu de recomandare, te rugăm să ai în vedere ca produsele să fie returnate, pe cât posibil, în ambalajul original, însoțite de factura fiscală și/sau bonul fiscal de achiziție, precum și documentația aferentă (fișe tehnice, manuale de utilizare, documentație tehnică, certificate de garanție și/sau conformitate).

II. ASPECTE GENERALE PRIVIND RETURUL PRODUSELOR

  1. Poți solicita un produs de o calitate și la un preț echivalente cu cele comandate și returnate.
  2. În cazul livrării prin curier, îți recomandăm să refuzi primirea coletelor al căror ambalaj este deformat/deteriorat, în vederea simplificării formalităților de retur, precum și a diminuării timpului de înlocuire a produsului.
  3. Comunicarea cu tine se va face în scris pe adresa de e-mail de pe care s-a efectuat comanda inițială..
  4. În cazul în care livrarea produselor se face exclusiv prin curier (pentru produsele Disponibile exclusiv online), modalitatea de livrare standard este livrarea prin curier.
  5. În cazul în care produsele se comercializează sub forma unui pachet promoțional, se va returna pachetul în întregime, așa cum a fost achiziționat.

Pentru alte informatii legate de returul produselor ai posibilitatea transmiterii unei solicitări prin intermediul formularului de contact, pe adresa de email: contact@euroaqua.ro sau la numarul de telefon 0752502374

Atenție! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.

WhatsApp