Garantie

Stimate client,

Vă mulțumim pentru încrederea pe care ne-ați acordat-o prin cumpărarea produselor de pe siteul nostru și vă asigurăm de întreaga noastră colaborare pe întreaga perioadă de utilizare a acestuia.

SC SATSERV SRL, acordă cumpărătorului o garanție legală/comercială în condițiile prezentului certificat de garanție, fără a limita sau elimina drepturile consumatorului în conformitate cu OUG 140/2021 ce transpune Directiva (UE) 2019/771.SC

SATSERV SRL garantează aplicarea de măsuri corective, fără costuri, în caz de neconformitate a bunurilor și că aceste măsuri nu afectează garanția acordată

GARANȚIE COMERCIALĂ 2 ani

Durata medie de utilizare a produsului este de 5 ani dacă se utilizează conform specificațiilor pentru uz gospodăresc și sunt evitate solicitările excesive specifice utilizării industriale.

SC SATSERV SRL, în condițiile prezentului certificat de garanție, acordă cumpărătorului o garanție comercială de 2 ani de la livrarea produsului.

GARANȚIE DE CONFORMITATE LEGALĂ 2 ani În conformitate cu OUG. nr. 140/2021 pentru transpunerea Directivei (UE) 2019/771 Perioada de garanție legală de conformitate este de 2 ani de la livrarea produsului. Această garanție legală este acordată astfel:

  • CONSUMATORI: persoana fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care actionează în scopuri din afara activităților comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale) și este de 2 ani de la data livrării.
  • persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care actionează în scopuri din afara activitatilor comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale)și este de 2 ani de la data livrării.
  • PROFESIONIȘTI: pentru persoane fizice autorizate, persoane juridice sau alte forme de organizare termenul de garanțieeste de 1 an de la data livrarii.

REMEDII (incluse în garanţia legală de conformitate)

Firma SATSERV SRL garantează toate drepturile legale prevăzute de OUG nr.140/2021 în beneficiul consumatorilor cu privire la garanția legală de conformitate. Dispozițiile prezentului certificat de garanție legală de conformitate se completează, în mod corespunzător, cu dispozițiile OUG nr.140/2021. Măsurile corective în caz de neconformitate:

  • În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de a obține încetarea contractului, în condițiile legii.
  • Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparație și înlocuire, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vînzătorului costuri care ar fi disproporționate, luînd în considerare toate circumstanțele (exemplu valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea, gravitatea neconformității sau dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativă pentru consumator.
  • Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsurată corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constantă la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 zile calendaristice.
  • Instalarea incorectă a bunurilor: Orice neconformitate cauzată de instalarea incorectă a bunurilor este considerată ca reprezentînd o neconformitate a bunurilor în una din următoarele situații:
  • Instalarea face parte din contractul de vînzare și a fost realizată de vînzător sau sub răspunderea vînzătorului;• Instalarea, destinată să fie realizată de consumator, a fost realizată de acesta și instalarea incorectă s-a datorat unor erori din instrucțiunile de instalare furnizate de vînzător


Sarcina probei de neconformitate:

  • Orice neconformitate care este constatată în termen de un an de la data la care bunurile au fost livrate este prezumată a fi existat deja în momentul livrării bunurilor, pînă la proba contrarie sau cu excepția cazului în care această prezumție este incompatibilă cu natura bunurilor sau cu natura neconformității.

Remedierea bunurilor prin reparaţie:

  • În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparație, termenele se prelungesc cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoștința vînzătorului lipsa de conformitate pînă la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator.

Remedierea bunurilor prin înlocuire:

  • În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, pentru bunurile care înlocuiesc bunurile neconforme, termenele legale de garanţie pentru produsul înlocuit încep să curgă de la data înlocuirii cu noul produs. Reducerea prețului și încetarea contractului: Consumatorul are dreptul fie să obţină o reducere proporţională a preţului în conformitate cu legea, fie să obţină încetarea contractului de vînzare în condiţiile legii, în oricare dintre următoarele cazuri:
  • Vînzătorul nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea sau, după caz, nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea po- trivit prevederilor legii sau vînzătorul a refuzat să aducă în conformitate bunurile potrivit prevederilor legii;
  • Se constată o neconformitate, în pofida eforturilor vînzătorului de a o remedia;
  • Neconformitatea este de o asemenea gravitate încît justifică o reducere de preț sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vînzare;
  • Vînzătorul a declarat că nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstanțele cazului. Consumatorul are dreptul de a suspenda plata unei părţi restante din preţul bunurilor sau a unei părţi a acesteia pînă în momentul în care vînzătorul îşi va fi îndeplinit obligaţiile care îi revin în temeiul legii. Reducerea de preț este proporțională cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator în comparațiecu valoarea pe care bunurile ar avea-o dacă ar fi în conformitate.

ÎNCETAREA CONTRACTULUI:

  • Nu poate fi solicitată dacă vînzătorul dovedește că neconformitatea este minoră;
  • Poate fi solicitată pentru totalitatea bunurilor achiziţionate și livrate, deși motivul de încetare vizează doar anumite bunuri, în cazul în care consumatorului nu i se poate pretinde în mod rezonabil să accepte să păstreze numai bunurile conforme;
  • Determină obligaţia consumatorului de a returna vînzătorului bunurile, pe cheltuiala vînzătorului;
  • Determină obligaţia vînzătorului de a rambursa consumatorului preţul plătit pentru bunuri la primirea bunurilor sau a unei dovezi prezentate de consumator că bunurile au fost returnate;
  • Vînzătorul va folosi aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării. Garanţia legală pentru viciu ascuns este aplicabilă în condiţiile legii, conform OG nr. 21/1992 (revizia 2) privind protecţia consumatorului, OUG nr. 140/2021 şi Codului Civil. Viciul ascuns reprezintă deficienţa calitativă a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat care nu a fost cunoscută şi nici nu putea fi cunoscută de către consumator prin mijloacele obişnuite de verificare.

CONDIȚII DE ACORDARE A GARANȚIEI:

INFORMAȚII Pentru orice defecţiune aparută în perioada de garanţie legală, apelaţi la vînzător, respectiv prin magazinul de unde a fost achiziţionat produsul sau direct la: contact@euroaqua.ro; Tel. +40 752502374

Reparaţiile / înlocuirile se efectuează cu respectarea următoarelor condiţii:

  • Fără costuri și fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator, ţinînd seama de natura bunurilor şi de scopul pentru care consumatorul a solicitat bunurile în cauză;
  • Consumatorul pune bunurile la dispoziţia vînzătorului, iar vînzătorul preia bunurile înlocuite pe propria cheltuială;
  • Obligaţia de a repara sau înlocui bunurile include, după caz, demontarea bunurilor neconforme şi instalarea bunurilor de înlocuire sau a bunurilor reparate sau suportarea costurilor aferente demontării şi instalării;
  • Consumatorul nu este obligat să plătească pentru utilizarea normală a bunurilor înlocuite în perioada care a precedat înlocuirea acestora. Reclamaţiile referitoare la aspectele prevăzute mai jos, se rezolvă numai contra cost:
  • Piesele şi accesoriile care prezintă lovituri, zgîrieturi, spărturi sau deformări din vina exclusivă a consumatorului

NU SE ACORDĂ GARANȚIE ÎN CAZUL:

  1. Au fost efectuate modificări sau adaptări neprevăzute sau neautorizate de Constructor sau Importator au fost realizate fără respectarea recomandărilor tehnice ale acestuia;
  2. Neprezentarea certificatului de garanţie, ştampilat şi cu rubricile completate, atunci cînd sesolicită o reparaţie în garanţie;
  3. Defecţiunea se datorează neglijenţei utilizatorului sau nerespectării recomandărilor din ghidulde utilizare şi întreţinere;
  4. Nerespectarea de către cumpărător a condiţiilor de transport, manipulare, instalare, utilizareşi întreţinere precizate în instrucţiunile ce însoţesc produsul la livrare sau în alte broşuri cunorme de operare editate de către producatori şi de către cumpărătorul care a luat la cunoştinţă;
  5. Constatarea de specialiştii autorizaţi de către firma SC SATSERV SRLsi parteneriiacesteia a faptului că defectul reclamat se datorează utilizatorului. Produsul prezintă defecţiunicauzate de necunoaştere, omitere, neglijenţă sau accident;
  6. Încredinţarea produsului spre utilizare persoanelor minore, persoanelor cu handicap saupersoanelor care nu au fost instruite cu privire la modul de funcţionare, utilizare şi manipulare alutilajului;
  7. Încredinţarea utilajului spre a fi reparat altor persoane sau firme neautorizate de catre SC SATSERV SRLsau a partenerilor autorizati de catre aceasta .Orice serviciu de constatare a unei nefunctionalitati care implica desfacerea (demontatul) produsului fara acordul SC SATSERV SRL sau al partenerilor autorizati de catre aceasta duce la pierderea garantiei produsului.
  8. Utilizarea produsului în alte scopuri decît cele pentru care a fost proiectat şi fabricat saufolosirea acestuia în alt domeniu de utilizare, decît cel înscris în prezentul certificat. Deteriorărisau modificări care afectează modul de funcţionare al utilajului, performanţa şi durabilitatea sa;
  9. Utilizarea unor accesorii incompatibile cu produsul şi care influenţează modul de funcţionare,performanţele şi durabilitatea acestuia;
  10. Uzură normală, reglajele periodice şi consumabilele nu fac obiectul garanţiei.
  11. Nerespectarea de către compărător / beneficiar a instrucţiunilor de instalare, punere înfuncţiune, utilizare, intreţinere, manipulare, transport şi depozitare, precum şi a domeniului deutilizare, cuprinse în documentaţia ce însoţeşte produsul la cumpărare (suprasolicitarea,neefectuarea la timp a operaţiilor de întreţinere, utilizarea în medii necorespunzătoare care nusunt conforme cu indicaţiile date de producător;
  12. Utilizarea produselor în regim de suprasarcină îndelungată sau în alt regim decît cel pentrucare a fost conceput (utilizarea produselor hobby în regim profesional), folosirea acestora înafara parametrilor privind planeitatea şi curba de lucru recomandată de producător, funcţionareamotoarelor termice fără a avea asigurat un nivel optim de răcire.
  13. Utilizarea unor piese de schimb, lubrefianţi, combustibili, consumabile, accesorii diferite decele recomandate de producător / importator.
  14. Aplicarea unor modificări neautorizate de producător / importator:
    1. Modificarea, ştergerea sau înlocuirea seriilor produsului;
    2. Acţionarea asupra reglajelor fixate de producător;
    3. Schimbarea performanţelor produsului;
    4. Utilizarea unor cabluri de alimentare secţionate sau înădite;
    5. Eliminarea sau neutilizarea sistemelor de protecţie din dotarea produselor.
  15. Intervenţia asupra produsului de către persoane sau unităţi service neautorizate de SC SATSERV SRL sau a partenerilor nostri.
  16. Pierderea sau distrugerea certificatului de garanţie sau a facturii de cumpărare.
  17. Piesele şi accesoriile care prezintă lovituri, zgîrieturi, spărturi sau deformări din vina exclusivă a consumatorului

Nerespectarea acestor condiţii face ca produsul să fie scos din garanţie.

Garantia la pompele de apa submersibile (cele pentru apa curata) este de 12 Luni atat lafirme cat si la persoane fizice, deoarece acestea sunt produse care stau preponderent imersateintr-un mediu acvatic diferit de la caz la caz (calcar, nisip, etc) iar noi nu putem controla felulcum utilizeaza clientii pompa. Atentie, nu folositi pompele de apa submersibile carefunctioneaza pe baza de snec (melc) la denisipari de puturi, acestea nu resita la cantitati maride nisip si riscati sa pierdeti garantia.

Solutionarea garantiilor dureaza 15 zile de la primirea coletului de catre noi.

Operatiunile de service in perioada de garantie nu includ cheltuielile de expediere de la client la centrul de service si inapoi;

Daca service-ul constata ca produsele sunt deteriorate sau modificate de catre client, clientul seobliga sa achite contravalorea serviciului de constatare cat si reparatiile in cazul in care este deacord cu acestea.

Puncte service:

GDM SERVICE SI MENTENANTA - Sos. Fundeni, nr. 120 B, secotor 2, Bucuresti

Numar de telefon: 0729146188

Service in toata tara pentru produsele Ruris, Hecht.

Drepturile consumatorului sunt cele prevăzute în OUG nr. 140/2021 și OG 21/1992 (republicată). În cadrul acestui proces, SATSERV SRL vă prelucrează datele cu caracter personal, cu respectarea legilor aplicabile privind confidențialitatea și protecția datelor - www.euroaqua.ro

WhatsApp